zapytaj | zamów

730 777 125 w godz. 8-16

black friday

Gwarancja i reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie są objęte są gwarancją Producenta na okres dwóch lat

Łóżka metalowe oraz materace poddawane są skrupulatnej kontroli przed wysyłką, jednak nie możemy zapobiec  wszystkim błędom, jakie mogą powstać zarówno w dziele produkcji, jak też w czasie transportowania produktu przez zewnętrzną firmę kurierską.

Ale bez obaw!

Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne, a także te powstałe wskutek nieprawidłowego transportu do naszych Klientów. W razie stwierdzenia uszkodzonego opakowania prosimy pokwitować odbiór przesyłki, sprawdzić zawartość, a w razie stwierdzenia uszkodzenia produktu skontaktować się z nami. Prosimy nie zatrzymywać kuriera, wszystkim się zajmiemy.

Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres reklamacje@laksystem.pl podając:

  • numer zamówienia, imię i nazwisko Zamawiającego / adresata przesyłki
  • szczegółowy opis wady
  • minimum dwa zdjęcia

Odniesiemy się do Państwa zgłoszenia niezwłocznie (w praktyce 1-3 dni) określając dalsze postępowanie mające na celu usunięcie wady. Decyzja wysyłana jest na adres e-mail podany w zamówieniu. W przypadku decyzji o uznaniu reklamacji nadamy własnego kuriera po odbiór produktu oraz pokryjemy koszty transportu. Naszych Klientów zobowiązujemy do: 

  • prawidłowego zapakowania i zabezpieczenia nadawanej paczki;
  • wydrukowania listu przewozowego, który zostanie wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu.

Prosimy pamiętać, że nie każda reklamacja może zostać rozpatrzona pozytywnie. Szczegółowe informacje na ten temat, w tym wyłączenia z gwarancji znajdą Państwo w regulaminie sklepu

WZÓR KARTY GWARANCYJNEJ

zobacz więcej

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl