
Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie są objęte są gwarancją producenta na okres dwóch lat
Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne, a także te powstałe wskutek nieprawidłowego transportu do naszych Klientów. W razie stwierdzenia uszkodzonego opakowania prosimy pokwitować odbiór przesyłki, sprawdzić zawartość, a w razie stwierdzenia uszkodzenia produktu skontaktować się z nami. Prosimy nie zatrzymywać kuriera, wszystkim się zajmiemy.
Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres reklamacje@laksystem.pl podając:
- numer zamówienia, imię i nazwisko Zamawiającego / adresata przesyłki
- opis wady
- minimum dwa zdjęcia
Odniesiemy się do Twojego zgłoszenia niezwłocznie (w praktyce 1-3 dni) określając dalsze postępowanie mające na celu usunięcie wady. Decyzja wysyłana jest na adres e-mail podany w zamówieniu.
W przypadku decyzji o uznaniu reklamacji nadamy własnego kuriera po odbiór produktu oraz pokryjemy koszty transportu. Naszych Klientów zobowiązujemy do prawidłowego zapakowania i zabezpieczenia nadawanej paczki (możliwość zastosowanie opakowań zastępczych).
Prosimy pamiętać, że nie każda reklamacja może zostać rozpatrzona pozytywnie. Szczegółowe informacje na ten temat, w tym wyłączenia z gwarancji znajdziesz w regulaminie sklepu
WZÓR KARTY GWARANCYJNEJ
A co w przypadku zwrotu?
Teraz 60 dni na odstąpienie od umowy
Jesteśmy pewni, że łóżka metalowe Lak System są dopracowane w każdym szczególe, dlatego masz aż 60 dni od otrzymania produktu, aby zaznajomić się ze wszystkimi jego zaletami i atrybutami.
W tym czasie, gdyby jednak zakup nie spełnił wszystkich oczekiwań, możesz śmiało odstąpić od umowy kupna na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
Prosimy pamiętać: wydłużony czas na zwrot dotyczy tylko łóżek metalowych. Z zakupu pozostałych produktów zrezygnować w terminie do 14 dni. Zwrotom nie podlegają:
- produkty w rozmiarach nietypowych lub mające jakiekolwiek modyfikacje dokonane na życzenie i pod indywidualne potrzeby Klienta.
- podlegają produkty na długość inną niż 200 cm oraz na szerokość 110, 130, 150, 170, 190 cm.
- produkty, których nabywcą jest firma (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) KC.
Zwrot mebla, a koszty przesyłki
Wiemy, że transport dużych paczek może być kosztowny, dlatego na życzenie możemy wysłać własnego kuriera po przesyłkę zwrotną. W takim przypadku produkt musi posiadać oryginalne opakowanie, dlatego zalecamy zatrzymać je na pewien czas (dotyczy opakowań kartonowych).
Zgodnie z przepisami prawa, koszt przesyłki zwrotnej oraz jej zorganizowania ponosi Kupujący, przy czym dla Twojej wygody możemy sami zorganizować odbiór produktu i wysłać kierowcę. Koszt zależeć będzie od parametrów paczek. Dodatkowo pobierzemy za zorganizowanie 50 zł.
Decyzja podjęta, warunki spełnione. Co dalej?
1. Wyślij zgłoszenie na adres: reklamacje@laksystem.pl. Podaj:
- numer zamówienia,
- krótkie oświadczenie,
- wybór formy zwrotu: (we własnym zakresie lub organizowany przez Lak System),
- numer rachunku bankowego do zwrotu środków.
2. Zaczekaj do 24 godzin na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
3. Zapakuj łóżko w oryginalne opakowania - to warunek zwrotu.
4. Odeślij produkt na adres: Lak System Paweł Drożdż - magazyn zwrotów, Lubiechowa, ul. Długa 20, 59-540 Lubiechowa
5. Dbamy o Twój komfort, dlatego możemy zorganizować transport zwrotny i wysłać kierowcę. Koszt zależny od gabarytów + 50 zł za przygotowanie. Wskaż w mailu którą formę preferujesz - samodzielny zwrot lub organizowany przez nas - Lak System.
6. Przesyłka musi zostać wydana kierowcy w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.
7. Przelew środków po rozliczeniu zamówienia zostanie dokonany niezwłocznie po otrzymania i sprawdzeniu zawartości przesyłki.
8. Prosimy pamiętać: Zgodnie z przepisami prawa sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, np. wniesienie towaru, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.