działy informacyjne

porady Lak System - jakie łózko, jaki materac?  wydarzenia i aktualne informacje Lak System  promocje sklepu Lak System łóżka metalowe i materace  Blog o łóżkach metalowych 

Gwarancja i reklamacje

1. Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie objęte są gwarancją Producenta wynikającą z Przepisów Kodeksu Cywilnego i ustaw szczególnych. Produkty oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe.

2. Nasze produkty poddajemy skrupulatnej kontroli przed wysyłką. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne, nie obejmuje natomiast części produktu ulegających normalnemu zużyciu oraz wszelkich gratisów dołączonych do zakupu, nawet jeśli mogą być dodatkowym wyposażeniem produktu.

3. Gwarancją nie są objęte elementy wykonane ze szkła.

4. Gwarancja wygasa w razie zawinionego przez użytkownika uszkodzenia produktu, niewłaściwego użycia lub konserwacji.

5. Gwarancja traci również ważność w przypadku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją producenta montażu zakupionego produktu.

6. Reklamacje należy zgłosić pisemnie. Dopuszczamy możliwość w formie elektronicznej. Producent zobowiązuje się udzielić pisemnej odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

7. Reklamowany produkt należy zwrócić na adres Producenta: 

  • Jeśli produktem jest łóżko metalowe lub produkt z działu stoliki i dodatki: Lak System Paweł Drożdż: Lubiechowa, ul. Długa 20, 59-540 Świerzawa.
  • Jeśli produktem jest materac, należy odesłać go na adres producenta zakupionego materaca (adres znajdziesz na stronie informacyjnej "Warunki sprzedaży, gwarancji oraz zwrotów materacy").

8. Do reklamacji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl