
Oto lista najczęściej zadawanych pytań. Z przyjemnością odpowiadamy
Czy wraz z łóżkiem otrzymam stelaż pod materac?
- Tak, bez żadnych dopłat. Więcej na ten temat: tutaj
Czy można zwiększyć prześwit pod łóżkiem lub inaczej mówiąc - wydłużyć nogi łóżka?
- Tak, na życzenie, maksymalnie o 10 cm. Koszt modyfikacji 100 zł. Modyfikacja zwiększa wysokość całej ramy, czyli nie wydłużamy nóg kosztem oparć. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie.
Czy można zamówić łóżko lub materac w rozmiarze nietypowym?
- Tak. Przez rozmiar nietypowy należy rozumieć długość inną niż 200 cm. Wystarczy na stronie wybranego produktu wskazać długość nietypową, tj. 180, 190 lub 210 cm.
Czy możliwa jest modyfikacja łóżka?
- W tej chwili nie dokonujemy innych modyfikacji wzorów łóżek.
Czy materac nie zsuwa się z łóżka? Chcę zakupić łóżko otwarte.
- Materac nie zsuwa się, ponieważ w czasie użytkowania materac pracuje wzdłuż ramy, gdzie zawsze są oparcia w postaci wezgłowia i przynóża. Materac dodatkowo zatrzymywany jest przez powierzchnię stelaża oraz wsad o głębokości ok. 4 cm lub 7,5 cm w zależności od modelu łóżka. (2 cm wsadu jest zarezerwowane właśnie na stelaż). Dostępne barierki do niektórych wzorów łóżek maja charakter dekoracyjny.
Czy kierowca wnosi przesyłkę do mieszkania?
- Tak, jeśli taka usługa została dodana do zamówienia. Usługę wniesienia można zamówić na etapie wyboru rodzaju dostawy. Wniesienie jest za niewielką opłatą, zależną od ilości produktów.
- nasze produkty pakujemy w taki sposób, aby każda dorosła osoba mogła poradzić sobie z ich przeniesieniem. Łóżka pakujemy w kilka poręcznych paczek: od 2 do 5 w zależności od wybranego modelu i rozmiaru łóżka. Waga każdej paczki nie może przekraczać 30 kg. Najczęściej taka paczka waży w przedziale od 15 do 20 kg.
Czy mogę liczyć na montaż łóżka?
- Nie, ponieważ uważamy, że najlepiej z prostym montażem poradzi sobie przyszły użytkownik. Montaż zajmuje chwilę polega na skręceniu łóżka śrubami - to wszystko.
- Do montażu potrzebne są dwa klucze proste nr 13 (nie dodajemy do kompletu).
Czy kierowca zadzwoni przed dostawą?
- Kierowca zadzwoni odpowiednio wcześniej, przy czym:
- w dniu planowanej dostawy w Twoim panelu przesyłki pojawi się numer telefonu do kierowcy - można samemu zadzwonić.
- Panel przesyłki to strona w Internecie, do której dostęp ma tylko adresat przesyłki. Strona dostarcza informację o etapach transportu, terminie planowanej dostawy, pozwala zmienić termin jak też skontaktować się z kierowcą. Link do panelu wysyłany jest na email / SMS podany w zamówieniu.
- w dniu planowanej dostawy w Twoim panelu przesyłki pojawi się numer telefonu do kierowcy - można samemu zadzwonić.