Zapytaj - zamów

 730 777 125 w godz. 8-16

Odpowiedzi na Wasze zapytania (FAQ)
Odpowiadamy na Państwa pytania

Oto lista najczęściej zadawanych pytań. Z przyjemnością odpowiadamy

Czy można zwiększyć prześwit pod łóżkiem lub inaczej mówiąc - wydłużyć nogi łóżka?

  • Tak, na życzenie, maksymalnie o 10 cm. Koszt modyfikacji 100 zł. Modyfikacja zwiększa wysokość całej ramy, czyli nie wydłużamy nóg kosztem oparć. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie lub dobrać do łóżka ten produkt: https://laksystem.pl/modyf,  w polu "rodzaj modyfikacji" wpisz "prześwit ... cm". Opłata naliczy się automatycznie.

Czy można zamówić łóżko w rozmiarze nietypowym?

Czy możliwa jest modyfikacja łóżka?

  • W tej chwili nie dokonujemy innych modyfikacji wzorów łóżek.

Czy materac nie zsuwa się z łóżka? Chcę zakupić łóżko otwarte.

  • Materac nie zsuwa się, ponieważ w czasie użytkowania materac pracuje wzdłuż ramy, gdzie zawsze są oparcia w postaci wezgłowia i przynóża. Materac dodatkowo zatrzymywany jest przez powierzchnię stelaża oraz wsad o głębokości ok. 4 cm lub 7,5 cm w zależności od modelu łóżka. (2 cm wsadu jest zarezerwowane właśnie na stelaż). Dostępne barierki do niektórych wzorów łóżek maja charakter dekoracyjny.

Czy kierowca wnosi przesyłkę do mieszkania?

  • TAK, jeśli taka usługa została dodana do zamówienia. Usługę wniesienia można zamówić na etapie wyboru rodzaju dostawy. Wniesienie jest za niewielką opłatą, zależną od ilości produktów.
  • nasze produkty pakujemy w taki sposób, aby każda dorosła osoba mogła poradzić sobie z ich przeniesieniem. Łóżka pakujemy w kilka poręcznych paczek: od 2 do 5 w zależności od wybranego modelu i rozmiaru łóżka. Waga każdej paczki nie może przekraczać 30 kg. Najczęściej taka paczka waży w przedziale od 15 do 20 kg.

Czy mogę liczyć na montaż łóżka?

  • Nie, ponieważ uważamy, że najlepiej z prostym montażem poradzi sobie przyszły użytkownik. Montaż zajmuje chwilę polega na skręceniu łóżka śrubami - to wszystko. 
    • Do montażu potrzebne są dwa klucze proste nr 13 (nie dodajemy do kompletu).

Czy kierowca zadzwoni przed dostawą?

  • Kierowca zadzwoni odpowiednio wcześniej, przy czym:
    • w dniu planowanej dostawy w Twoim panelu przesyłki pojawi się numer telefonu do kierowcy - można samemu zadzwonić.
      • Panel przesyłki to strona w Internecie, do której dostęp ma tylko adresat przesyłki. Strona dostarcza informację o etapach transportu, terminie planowanej dostawy, pozwala zmienić termin jak też skontaktować się z kierowcą. Link do panelu wysyłany jest na email / SMS podany w zamówieniu.
Odbierz kupon o wartości 70 zł!
Dołącz do grona naszych Subskrybentów, aby kupić taniej produkt NIE objęty promocją
Z subskrypcji zawsze możesz zrezygnować wysyłając ponownie swój e-mail. Nie udostępniamy danych żadnym podmiotom

Opinie Klientów na temat łóżek metalowych Lak System

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl